Glazenschilderijen.nl

Glazenschilderijen.nl

✔ Welkom bij de specialist in originele en schitterende glasschilderijen. ✔ Kies uit onze brede collectie van 2.500+ glasschilderijen. ✔ Prachtige fotokunst; perfect geschikt voor elk interieur!
Filter 955 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 935 met beschrijving

• Ruud Visch
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Mooi en goed ingepakt en snel geleverd

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Bedankt voor de 5-sterrenreview. We zijn blij dat je tevreden bent over de bestelling.

• Monique Van Wagensveld

Heel tevreden

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Wij zijn blij om te horen dat je heel tevreden bent over je bestelling! Graag tot ziens.

• Hoe beoordeel je Glazenschilderijen.nl?

• Blije koper
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Het schilderij voldoet zeker aan onze verwachtingen. Wel goed nadenken waar je het ophangt ivm lichtinval / schittering van raam en of tv.

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Bedankt voor je review; fijn om te horen dat het aan je verwachtingen voldoet! Elk glasschilderij is gemaakt van 100% echt glas, wat zorgt voor een natuurlijke glans en reflectie. Je tip over het kiezen van de juiste plek is inderdaad belangrijk bij de aankoop. We zien je graag bij ons terug.

• Bianca v L
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Vooraf werden we gebeld dat de foto niet helemaal perfecte kwaliteit was en advies niet af te drukken maar eerst printjes te maken, wij besloten dat we het toch wilden afdrukken en is erg mooi geworden. Wij zijn blij met de goede service die ze boden om vooraf even contact te hebben. Verzending was perfect, goed ingepakt.

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Bedankt voor je uitgebreide review! Super om te horen dat je tevreden bent met het maatwerk glasschilderij. Het was een bijzondere eigen foto en even puzzelen of deze geschikt was. Bedankt voor het compliment over onze service en verzending. Graag tot een volgende keer!

• Frans man Hens

álles korekt en duidelijk geleverd glas schilderij is 10 op 10 waardig

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Kijk, daar worden we blij van! Bedankt voor de waardering! Geniet ervan en graag tot een volgende keer.

• Irma Lust
    Review voor Glazenschilderijen.nl

We zijn zeer tevreden. Erg mooi

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Wij willen jullie bedanken voor deze review! Wij zijn blij om te horen dat jullie helemaal tevreden zijn over jullie bestelling!

• Vanessa
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Prachtig schilderij. Veel keuze ook op de site. Heel netjes verpakt, perfect aangekomen met de post.

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

We zijn blij om te horen dat je het glasschilderij prachtig vindt - daar doen we het voor. Graag tot een volgende keer!

• Geen naam

Erg mooie schilderijen

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Dank voor je beoordeling. Kort en krachtig. Graag tot een volgende keer!

• Marco Koopman
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Ontzettende mooue schilderijen met een goede ophang beschrijving

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Fijn om te horen dat je de glasschilderijen mooi vindt! En dank voor het compliment over de ophanginstructie. Graag tot een volgende keer.

• Marcel Spitters
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Even moeten wachten maar het is het waard! Super mooi schilderij, alleen de bevestigingsmaterialen die erbij zitten zijn niet van goede kwaliteit, maar het hangt heel mooi boven de open haard

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Bedankt voor je beoordeling! Wat fijn dat je zo tevreden bent met het schilderij en dat het wachten de moeite waard was :-). Wel willen we je erop wijzen dat een glasschilderij boven een open haard in onze ogen niet geschikt is, vanwege de mogelijke blootstelling aan extreme warmte. Kijk ook in onze FAQ's voor meer informatie over geschikte en minder geschikte plekken om een schilderij op te hangen.

• De Vos
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Prima service alles goed geregeld en zeker een prachtig schilderij.

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Altijd leuk om te lezen dat onze service gewaardeerd wordt. Geniet van je glasschilderij en graag tot een volgende keer!

• Angela Janssen
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Precies wat we ervan verwachtten, prachtige foto!

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Bedankt voor je review en goed te horen dat het voldoet aan je verwachtingen! Geniet ervan.

• Noorman
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Schilderij is prachtig en voldoet helemaal aan onze verwachting.

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

We zijn blij om te horen dat je het glasschilderij prachtig vindt. Graag tot een volgende keer!

• Paul Goorden
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Prima op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling en levering
    Super mooi schilderij geleverd
    Super blij mee

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Bedankt voor deze positieve review! Ontzettend leuk om te horen dat je super blij bent met het glasschilderij en dat je onze communicatie als prettig hebt ervaren! Veel plezier met je aankoop en we zien je graag bij ons terug!

• Ed Sepp
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Optimale service qua levering en een produkt die straalt op onze muur. Chapeau voor de kwaliteit. Overigens ook de complimenten waarop mijn vragen zijn beantwoord. Mocht ik ooit weer iets dergelijks gaan bestellen, dan kom ik voor 100% eerst hier kijken.

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Hartelijk dank voor deze uitgebreide en enthousiaste beoordeling! Daar worden wij als Glazenschilderijen heel blij van. Een betere aanbeveling dan dit kunnen wij bijna niet wensen :-). Veel plezier met je glasschilderijen en we zien je graag bij ons terug!

• Hans Post
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Precies zoals verwacht, goede info over de levering, goed verpakt en snelle levering na mail.

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat de levering zelf en de informatie over de levering naar tevredenheid is verlopen. Graag tot een volgende keer.

• Gerard poortman
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Het schilderij is prachtig, ik ben er erg blij mee

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Bedankt voor je 5-sterren review! Fijn om te horen dat je het prachtig vindt!

• Chantal de Haan
    Review voor Glazenschilderijen.nl

Precies zoals verwacht en netjes bezorgd!!
    Top👍

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Goed te horen dat wij aan je verwachting hebben kunnen voldoen. Geniet van je glasschilderij!

• RENE WILLEME
    Review voor Glazenschilderijen.nl

schilderij van prachtige kwaliteit.goed en stevig verpakt en geleverd binnen de afgesproken tijd

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Dank voor je positieve review. Fijn om te horen dat je blij bent met de kwaliteit en de bezorging van je glasschilderij! Geniet ervan!

• Ad Timmermans

Ben dik tevreden.
    Heel mooi glas schilderij.
    Grt's Ad en Zus

Antwoord van Glazenschilderijen.nl

Zeer bedankt voor jullie beoordeling! Fijn om te horen! Geniet van jullie glasschilderij!